بریدم...

خیلی خسته ام... 

هیچ کس نمی فهمه من چمه... 

هیچ کس احساس منو درک نمی کنه... 

حتی خودم هم نمیفهمم چمه... 

اصلا نمیفهمم چرا دارم این کارها رو میکنم... 

نمی فهمم خودم رو برای چی و برای کی دارم از بین میبرم...  

مغزم کار نمی کنه... 

کارهام دست خودم نیست... 

کنترلی روشون ندارم... 

وفتی انجام دادم و تموم شد تازه میفهمم که اصلا چی کار کردم و اصلا چرا کردم!... 

همه رو دارم اذیت میکنم... 

دارم کارهایی رو میکنم که همیشه بد میدونستم... 

دیگه بریدم... 

دیگه بریدم...

نظرات 1 + ارسال نظر
SlimShady دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://sayeshady.blogfa.com

Azizzz! daghighan harf del mnao zadi, mamnun k kasani hastan k harf del adamo mizanan, khosh halam!age tunesti sari be weblog man bzan!mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد