کاش

کاش میدونستی بهترین روزهای زندگیم روزهایی هستش که میخوام تورو ببینم.

کاش میدونستی بهترین لحظه هام لحظه های در کنار تو بودنه.

کاش میدونستی اشکهایی که برای تو ریخته میشه اونقدر برام مقدسه که بر عکس تصور تو برام

ازار دهنده نیست و باعث میشه بیشتر به عشقم ایمان بیارم و بنازم بهش.

کاش میدونستی اونقدر برام عزیزی که هنوز دوست دارم درد و دلم رو به تو بگم.

کاش میدونستی که اگه نسبت بهت حسی نداشتم ،گله ای هم نداشتم.

ای کاش میدونستی هر روز زندگیم در حسرت در اغوش کشیدنه توسپری میشه اونوقت

میفهمیدی که چرا...

میدونی الان داره چه اهنگی رو نشون میده؟

وقتی عاشق شبی راز دلتو گفته نتونی...

ما روزهای قشنگی رو با این اهنگ گذروندیم.

فکر نکن که دوباره برگشتم سر جای اول.نه حسم بهت همیشه همون حسه ولی میدونم که دیگه

ماله من نیستی واسه همینم هست که...

دلم نمیخواد لحظه هایی که در کنارت هستم رو با گله بگذرونم .دلم میخواد از تک تکشون

استفاده کنم ولی نمیدونم که چرا همیشه خراب میشه.

ای کاش میتونستم کمتر غر بزنم.و بیشتر ازت لذت ببرم.

طباخی رو خیلی دوست داشتم.همیشه تو زمانهایی که انتظار نداشتم یک حالی بهم نازل شده.

بازم ازت ممنونم بابته محبتهای بسیار با ارزش.

 دوباره روزها سپری میشه و ...

 

سکوت

   سکوت!

  عشق  ...

  سکوت!  

 گاهی فریاد زدن هم بد نیست.              

خوش گذشت

دو شب گذشته قشنگترین شبهای زندگیم بودند.همه چیز خیلی عالی و رمانتیک بود.

شمع های قشنگ،گردنبند بسیار زیبا،تلاش برای بدست اوردن ۵تا تخم مرغ شانسی،فسنجون

خوشمزه،ته دیگ عالی،در شیشه،املت بسیار لذیذ، قوانین باحال ،اهنگهای فوق العاده و...

از همه مهمتر یک ادم مهربون و تجربه و تکرار مجدد حس و زندگی سابق  تا قبل از شش ماه پیش ،برای دوروز...

 خیلی خوب بود و خیلی زود گذشت و تموم شد .و شروع دوباره  زندگی  شش ماه اخیر...

واما

بهترین خاطرات و سورپرایزهای زندگیم با تو بوده.ازت یک دنیا متشکرم بابت همه این لحظه های

خوب و به یاد موندنی.

هر چند دوباره از هم جداییم ولی با وجود این جدایی و فاصله ها همیشه دوستت خواهم داشت.