خدایا...

خدایا کمکم کن که:

نه دیگه هیچوقت  عاشق شم وبه کسی دل ببندم که ...

ونه دل کسی رو بشکونم چونکه حس بددلشکستگی رو با تمام وجودم لمس کردم.

به خودم بیام و هرچه زودتر مسیر جدید زندگیم رو پیدا کنم وبه راحتی توش قدم بزارم.

بتونم بدیهارو از دلم بیرون کنم و فقط خاطرات خوش رو توی ذهنم نگه دارم.

خودم باشم و مثل بعضیها نشم و برای ادمهایی که برام ارزش قائلند، ارزش قائل باشم و احترامشونو نگه دارم.

خودخواه نشم و فقط خودم رو نبینم و به احساسات ادما احترام بزارم.

از خوشی ادما لذت ببرم و سعی کنم منم مثل اونا خوش باشم.

نمک نخورم که بعدش نمکدون بشکونم.(مثل همه دوستان عزیز)

......

ودر اخر بتونم روی تصمیمی که دارم بمونم .

    خدایا کمکش کن که:

همیشه دلش شاد و خوش باشه.

همچنان در کارش موفق باشه ونتیجه مطلوب رو بگیره.

همیشه سلامت باشه و ارامش داشته باشه که سلامتی و ارامش شرط مهم یک زندگیه.

خاطرات خوش تو ذهنش بمونه و اونم بدیهارو بریزه دور.

مثل همیشه توی هر مساله ای از کاه ،کوه نسازه.

هر چیزی رو ساده نبینه و خیلی چیزهارو هم زیادی سخت نگیره

و...