چه خونه ای!!!

عجب خرج خونه وخرید اسباب اثاثیه زیاده!!!!بیچاره اونایی که چندتا دختر دارن.

الان کلی اطلاعات راجع به قیمت و بهترین جاهای خرید کلیه وسایل خونه دارم.خواستین میتونم براتون جلسه راهنمایی و مشاوره بذارم.فقط هر چی خریدین،چونه یادتون نره.

اقا موشه قصه ی من کاراش تموم شد و دبشب اولین شبی بود که تو خونه خودش خوابید.چه خونه ای شده ،باید ببینید.یک خونه نقلی با وسایل خیلی خوشگل،و بهترین جا برای کسب ارامش.من که خیلی خوشم اومده و حال کردم.مخصوصا با کاناپش،اخه خیلی باحال و قشنگه.مگه نه؟  اخ راستی بوفه یادم رفت،همه خونه یک طرف ،بوفه یک طرف

اقا موشه خودش معتقد که الان یک کیس مناسب برای ازدواج شده!شما چی فکر میکنید؟؟؟من؟ والا چه عرض کنم؟!؟

یک چیزی بگم؟در حالی که خیلی خوشحالم که به اون چیزی که می خواستی رسیدی،ولی احساس میکنم. فرسنگها ازم دور شدی.گرچه به قول شبلی عزیز :

تجربه های جدیدازآنجاکه نامأنو س هستند،درعین جذابیت ،حسی از تهدید شدگی وکلافگی رادر انسان ایجادمی کنند.اما همین تجارب وقتی که از حالت جدید بودن درآمدندهرچه بیشتربه زندگی روزمره شبیه می شوندوآنوقت است که فرد توازن قبل را دوباره بدست می آ ورد.
     
امیدوارم منم به این توازن برسم   .