حس متفاوت

امشب یک حس متفاوت با همیشه رو داشتم... 

همیشه تصور میکردم چقدر باید سخت باشه.

هیچوقت فکر نمی کردم بتونم تجربش کنم.

کردم و خوشحالم...

احساس میکنم تازه دارم بزرگ میشم.   

 

پ.ن: 

ازاینی که نسبت به آدما خیلی وقتها احساس مسئولیت میکنم خوشحالم.بازتابش رو توی اونا در مقابل خودم میبینم و این یعنی موفقیت در رابطه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://roozaye-rafte.blogsky.com/

سلام...
چه حسی رو تجربه کردی؟!!! نه که فکر کنی فضولماااا...فقط یه کم کنجکاوم..

سلام...
همیشه فکر میکردم چقدر سخته یکی رو دوست داشته باشی بعد از جدایی در یجایی با هم باشید و بی هم...
با کسی دیگه ببینیش و تلاش کنی بی تفاوت بر خورد کنی...
و...
اینارو تجریه کردم و اون آقا قول بزرگ رو برای خودم شکستم و از بین بردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد