تولد

امشب شب تولد،عزیزم هستش.از دوروز پیش تاحالا یجورایی حالم خرابه.همش این حس رو داشتم که چرا شب تولدش نباید در کنارش باشم و در برنامه امشبش حضور داشته باشم.دلم میخواست   میتونستم خودم براش مهمونی میگرفتم و شادش میکردم ولی این امکان پذیر نبود.از صبح تو خیابونا بودم تا ببینم چه جوری میتونم خوشحالش کنم.قرار بود فردا شب بریم شام بیرون.از یک طرف میخواستن بدونم که صبح کی میره از خونه بیرون تا قیل از رفتنش گلی رو که براش سفارش دادم رو براش بفرستم.احساس میکردم اینجوری شاید یکوچولو تو شاد کردنش  بتونم سهیم باشم .واسه همین به یک بهونه الکی باهاش تماس گرفتم که بدونم فردا کی میره و الکی گفتم میخواستم ببینم اگه بشه بجای شب صبح باهم قرار بزاریم.واقعا هم نمیخواستم صبح قرار یزارم ولی مجبور بودم به این بهونه بفهمم که کی از خونه در میاد.ظاهرا اون اینجوری برداشت کرد که من شب سختمه باهاش برنامه بزارم.بعد از چند ساعت اس ام اس اومد که برنامه شب کنسل هستش و ظهر همدیگر رو میبینیم من با دوستام برنامه میزارم!!!!

انگار اب سرد ریختن روم و به دنبالش اس ام اس های دیگه و اینکه شب تولدم اعصابم رو بهم ریختی...

جالب اینجا بود که من میخواستم شادش کنم نمیدونستم که باعث اعصاب خوردیش میشم.دلم نمیخواست به قول خودش شب تولدش اعصابش خورد باشه.در عین حال که ناراحت بودم که در کنارش نیستم ،خوشحالم بودم که امشب بی برنامه نیست و دوستاش براش برنامه تدارک دیدند.گفتم امشب یک عالمه خوشحاله و فردا هم من یک کوچولو خوشحالش میکنم ...

هیچی ندارم بگم فقط اینو میدونم که بیشتر از هروقت دیگه ای دلم گرفته.فکر کردم اینجا بنویسم حالم بهتر میشه و یکم اروم میشم ولی نشد.

دلم نمیخواد در این شب عزیز دل گرفنه باشم ولی نمیدونم چرا اینجوری شدم .به هر حال ارزوی قلبیم اینه که  اون همیشه و هر جا که هست شاد و سر حال باشه و سالهای سال زنده و سلامت  و شنگول.

             تولدت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
لالی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

تولد عزیزت رو بهت تبریک میگم. خوب کردی اینجا نوشتی که جریان چی بوده. شاید بخونه و متوجه اصل قضیه بشه. راستی به عزیزت بگو امشب شب تولد من هم هست و خوشحالم از اینکه تولدهامون همزمانه البته با دوازده سیزده سال اختلاف!

KHAHAR KHUCHOOLOOT دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

be azizet az tarafe man tavalodesho tabrik begoo ve begu man goftam PIR SHI JAVOON

آیدا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام ازگیلی ... خب بهش میگفتی ... فک کنم بهتر از دلخوری بود ...
کم پیدا هم که شدی ... منم چند روز پیش تفلدم بودا ...
بوووووسسس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد