تغییر

همیشه با کارها و  رفتارهای عجولانم دیدگاه ادمارو راجع به خودم خراب میکنم. .شاید میخواستم خودم رو همون ادم شاد نشون بدم.

خیلی بد که ادمای دوروبرم منو نمیشناسند.این ضعف منه که خودم رو جور دیگه نشون میدم.

من خیلی عوض شدم.دیدگاهام عوض شده ولی۳تا چیزم عوض نشده و حالا حالا ها نمیشه و اونم اینه که نمیتونم فیلم بازی کنمو از سیاست بیزارم .

هیجانم رو نمیتونم کنترل کنم و بعضی وقتا عجولم .

و هنوز عاشقم...

نظرات 2 + ارسال نظر
لالی شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ق.ظ

من با مورد اول و سوم مشکلی ندارم اما کنترل نکردن هیجانها باعث میشه که گاهی وقتا از رفتار آدم اشتباه برداشت بشه. عجول بودن هم باعث میشه که کاری بکنی که شاید قلبآ دلت نخواد و بعد به خاطرش پشیمون بشی. حیفه با اینهمه مهربونی و خیلی صفات مثبت دیگه که داری مورد قضاوت اشتباه قرار بگیری خانوم مهندس عزیزم.

یار استاد یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.eshghemoteali.persianblog.com


سلام دوست عزیز ، وبلاگ عشق متعا لی آپ شد منتظزم بیا خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد