جدایی!!

این چند روز با هر کی حرف زدم قاطی بود.انگار همه یجورایی تو کار همند!همه از جدایی دم میزنند .

وقتی خبر جدایی ادما رو میشنوم دلم میگیره.بغضم میگیره.یاد روزای اول خودم میوفتم...

 یکی باید بیاد منو نصیحت کنه ، ببین وضع چه جوریه که من اونارو نصیحت میکنم.مسخرست .

چرا همه درگیرند،یعنی همه دوست داشتنها الکیند؟بزرگترهای ما چه جوری تونستند باهم بسازند که ماها نمیتونیم.؟انگار همه کم طاقت شدند.زود از کوره در میرند.جدایی واسه همه راحت شده.یک زمانی یادمه حرف جدایی که وسط میومد چه تو دوستی و چه ازدواج همه وحشت میکردند ولی الان عادی و اسون شده.ماها تا کی فکر میکنیم می تونیم کسی رو دوست داشته باشیم.؟یعنی دوست داشتنها اینقدر بی ارزش شده که نتونیم به خاطرش گذشت داشته باشیم.چرا اینقدر همه چیز رو سخت میگیریم ؟مگه چند سال قرار زنده باشیم.؟

اینجوری نباشیم .بخدا یک روزی میرسه که احساس میکنید دیگه هیچ چیزبراتون  معنی و مفهومی  نداره.دیگه هیچ چیز و هیچ کاری  نمی تونه جای یک عشق و دوست داشتن رو تو قلبتون پر کنه .میرسه روزی که احساس کنید باهمه خوشیها از ته دل خوش نیستیدو جای یکی توی زندگیتون  خالیه.

من تجربه کردم.

نگذارید ادمهایی که دوستون دارند از دستتون برند.

همدیگرو دوست داشته باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
khahar koochoolt پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ

are azizam ye roozi mirese ke dari mikhandi vali tahe delet ye chizi khalie
albate ye roozi ham khahad resid ke dge vasat hame chiz addi shode va toonesti jaye khali eshgh ro dar gooshekenare ghalbet bepazirه!!!va oon moghast ke be yade khaharkoochoolooye shekastkhordat miofti abji khanoomi

لالی دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

آفرین خوشگل من. این شد یه نوشته مثبت. خوشحالم که تجربه های تلخ به واقعیت های ارزشمند هدایتت کرده. و اما من فکر میکنم عنصری که این روزا باعث جدائیها میشه کم تحمل بودنه. در گذشته مفاهیمی مثل بخشش، گذشت یا بطور کلی ساختن با کمبودها خیلی بیشتر در زندگی آدمها نقش داشتن اما امروزه با توجه به مشکلات زندگی ماشینی آدمها چندان میلی به تحمل کردن مسائل ندارن و هر جا که امکانش باشه میخوان مشکلات و نابسامانیها رو هر چه زودتر از صحنه زندگیشون پاک کنن. گذشت و تحمل شاید در زندگی امروز ضرورت و جایگاهش رو در نظر آدمهایی که با انواع مشکلات فکری، اقتصادی، عاطفی و غیره درگیر هستن از دست داده باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد