محتاج خدا

 

 

               خدایا خیلی بهت محتاجم کمکم کن.

                خدایا جز تو هیچ کی نمی تونه کمکم کنه

               عاجزانه ازت می خوام که کمکم کنی

               خدایا خیلی داغونم.احساس تنهایی عمیق داره از پا درم میاره.

              خدایا تو کار  دنیا موندم...چرا باید...

             خدایا حالم رو تو این مدت خیلی گرفتی

           ولی بازم تا اخر عمرم سپاسگزارتم بابت زندگیم

             خدایا دل منو خیلی کوچولو افریدی

                   بیشتر از این ظرفیت نداره

           پس حالا که خودت اینجوری افریدیش

                 خودتم کمکم کن

               خدایا می خوام خودم باشم با یک دل بزرگتر

               با یک دل با ظرفیت بیشتر

              با یک دل صبور و مقاوم که ناملایمتیها روش اثر نکنه

                  دلی که دوباره  صاف وصیقلی باشه

              می خوام که بتونم دوباره به ادمها عشق بورزم.

 

 

                                   کمکم میکنی ؟؟؟

 

 

         

نظرات 5 + ارسال نظر
حریر دریا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ http://sofalineh.blogsky.com/

سلام...ممنونم که به من سر زدی اولیها همیشه برایم عزیزند... منتظر حظور بعدیتان هستم

حتما.امیدوارم شما هماگه تازه وارد هستید موفق باشید

delphica دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://delphica.persianblog.com

دوست داشتم نمی فهمیدم چی میگی و یه فصل دعوات می کردم ! گمونم خدا سرش شلوغه!

delphica دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://delphica.persianblog.com

دعوات میکردم که نگی داغونم و احساس ضعف و ناراحتی نکنی ، دعوات می کردم که پوست دلت کلفت بشه و قوی تر باشی! اما همش چرنده ، وقتی آدم حالش بده ، بده! نه تلقین به داد آدم می رسه نه هیچی دیگه ! لابد گذشت زمان اوضاع رو بهتر میکنه ، نمی دونم ! :)

عزیزم ،من خودم ادمی بودم که هیچ وقت از احساس ضعف خوشم نمیومد.هنوزم نمیاد.واین احساسم رو هم ناشی از ضعف نمیدونم.اگر حالم غیر از این بود جای تعجب داشت و باید به بعضی چیزها شک کرد.حق داری که عصبانی بشی منم وقتی میدیدم کسی دچاره این احساس شده همیشه لجم میگرفت و سعی میکردم منطقی قانعش کنم.گرچه اخرشم کسی قانع نمیشد:)درسته تلقین به داد ادم نمیرسه و هیچ کس جز خود ادم نمی تونه به ادم کمک کنه گرچه که من به کمک خدا شدیدا اعتقاد دارم و می دونم همون جوری که تا الان مراقبم بوده باز هم خواهد بود.منم بالا خره خوب میشم به کمک خدا و دعای شما دوستان.
خیلی خوشحالم که دوستی چون شما عزیزان دارم که بهم محبت دارید.راستی به اعتقاد من گذر زمان بعضی چیزارو بهتر میکنه و بعضی چیزهارو بدتر.به ادمش بستگی داره.

وای چقدر روده درازی کردم.خودش یک پست شد!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ

در عشق اجبار نیست.عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن.برای انکه کسی یا چیزی را بدست اوری رهایش کن.

دوست عزیز از لطفت ممنونم که کامنت گذاشتی برام .ولی خوشحال میشم اسمت رو هم بدونم.
کاملا درسته در عشق اجباری نیست.و به نظر من اون عاشقی عاشقه که با وجود انتخابهای مختلف بازهم انتخابش همو ن انتخاب اولش باشه.اگر غیر این بود باید به اون عشق شک کرد.ولی به هر حال همه ادمها حق انتخاب دارند.

لالی سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

از ته دل دعا میکنم که خدا کمکت کنه و دوباره ازگیل شاد خودمون بشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد