ارزش

دلم خیلی بیشتر از اون چیزی که بشه فکر کرد گرفته .منم مثل همه ادما از یکسری کارها و رفتارها ناراحت میشم.اگه  به روم نیارم که کسی متوجه نمیشه که کارش ناراحتم کرده.اگه اعتراض کنم ،بهم میگه اه چقدر غر میزنی و گیر میدی.خستم کردی. اگه اخم کنم و قیافه بگیرم،بدتر از من میره تو قیافه!!!واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم؟حرفم رو چه جوری بزنم.؟چرا همه حق اعتراض و ناراحتی دارند ولی من اگه این کارهارو بکنم  خسته کننده و بدم؟؟؟

بعضیا چه راحت سر هر مساله ای بیخیال عشق میشن.چه راحت شخصیت طرف مقابلشون رو خورد میکنند.هروقت حال بکنند میبرنش اون بالا بالا ها و هر وقت حال نکنند میکوبوننش زمین.

دارکوب خانم تو هم غرور داری توهم برای خودت کسی هستی.چرا میگذاری هر جور که دوست دارن باهات برخورد کنند؟چرا با سازه ادما میرقصی؟پس خودت ت چی ؟کجاست خودت ؟چرا بهش اهمیت نمیدی؟چرا براش اهمیت قائل نیستی؟قبلا هم این رفتار وباهات کرده بود یادته؟پس چرا گذاشتی که دوباره این جوری باهات برخورد کنه؟برات متاسفم که  اون قدر بی اهمیت شدی که حتی جواب خداحافظیت رو هم نمیده

نظرات 5 + ارسال نظر
لالی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ http://sheblie.blogfa.com

خودم قربونت میرم ، خوشگل من.غصه نخور شب عیدی جیگرم.به خداحافظی خیلی فکر نکن مادرجون.به سلام دوباره فردا فکرکن خانومچه جونم.

علی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ق.ظ http://alipic.blogsky.com/

سلام سال نو مبارک
من فکر میکنم آدم نمی تونه اون چیزی باشه که دیگرون میخوان آدم فقط میتونه و باید باشه اون چیزی که هست .
آدم اگه دنبال این باشه که دیگرون در موردش چی میگن زندگیشو یا میبازه یا تلف میکنه .نمیگم حرف مردم باد هواست ولی میگم که آدم میتونه خوب باشه , میتونه کامل باشه , و هزاران چیز دیگه اون وقته که دیگه لازم نیست ببینه دیگرون چی میگن چون معلومه چی در موردش فکر میکنن .
من فکر میکنم خیلی از آدما چیزای میگن که بهش اعتقاد ندارن و تو قلبشون چیزی دیگست پس گفتنی ها نمی تونن همیشه واقعی باشن .
من فکر میکنم واسه دل خوشگل خودت باید زندگی کنی هر کسی رو تو قبر خودش می خوابونن .
زنگی زیباست با تموم مشکلاتش اگه داشته باشیم چیزی واسه دوست داشتن .
نبینم واسه حرف مردم دلت گرفته اگه اینجور باشه باید بیای دل منو ببینی که چه زخما از حرف مردم خورده .
سال خوبی داشته باشی و به تموم آرزوهات برسی
اگه به من سر بزنی خوشحال میشم .
بای

ا ی د ا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام عزیزم. مرسی اومدی پیشم.
راستی خیلی ملاحظه ی کسی رو که ملاحظه کردن بلد نیس نکن.

لالی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ق.ظ http://sheblie.blogfa.com

سال نو مبارک خوشگل من.سال سال سگه ، خدا به گربه ها رحم کنه!!! موشها یه نفس راحت میکشن و ازگیل ها خوشمزه تر از همیشه به نظر میان!!!پیشگویی خودمه!

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

دارکوب خانم تو بهترینی اما ٬ شک کردن یک راه سخت باری بدست آوردن و نگه داشتن آدمهاست ٬ اصل بر برائت است نه بر گناه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد