خونه جدید

بالاخره بعد از کلی کلانجار رفتن با خودت برای مستقل شدن،تصمیمتو گرفتی ودیشب خونه رو پسندیدی و الان هم رفتی واسه تموم کردن کار.

همه باهات قهرن وبهت زدحال زدن.هیچکس دوست نداره تو از پیشش بری.اخه تو محبوب قلبهایی

امروز بارون اومد.زیر بارون رفتن و برای تو خرید کردنم حال خودشو داره ها.چه لوس ولی انگار میخواستم برای خونه خودم اینه و قران بخرم.حالا مگه اینه هه گیر میومد.یکی عروسکی،یکی پلاستیکی،یکی اندازه کلم...بابا بخدا من یک اینه برای بردن به یه خونه نو میخوام.به به عروس خانم مبارک،انشاا...به سلامتیاین خوبه؟؟(یک اینه اندازه تابلوی نقاشی)حالا قران رو بگو:۴تا خریدم تا بالاخره رضایت دادم و بیخیال شدم.اخرسرهم هرجفتش زشت از اب در اومد(میگن ادم هرچی تو هر انتخابی بیشتر دقت کنه و سختتر بگیره اخرسر بدترین نصیبش میشه،حکایت من بود)گرچه اینا اصلا مهم نیست.

راستشو بگم؟نمیدونم اون موقع چه حسی داشتم،هم خوشحال بودم به خاطر تو که خوشحالی واون کاری  رو که دوست داری رو کردی .هم ناراحت به خاطره....گرچه الان ااصلا به من مربوط نیست شاید هیچ وقت هم مربوط نشه.

احساس میکنم خیلی عوض شدی.

به هر حال عزیزم ، امیدوارم که تغییر ات جدید از هر نوع برات خوش یمن باشه و توی خونه جدید همیشه خوش باشی.

نظرات 8 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ب.ظ http://avazemah.blogsky.com

مبارک باشه!!!!!

بهزاد منفرد یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ http://behzad900.blogsky.com

زمان را برای حقیقت مجازی بگذار موفق باشی دوست عزیز

موشی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ

دمت گرم موجود عجیبی هستی ولی همیشه سر بزنگاه کارهای عجیب و به یاد موندنی می کنی .... بازم مرسی ٬ امید وارم ....

دوست قدیمی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ق.ظ

..دعا می کنم با شادی برید خونهء خودتونو باهم اینه و قران بخرید:)

نارسیس دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

پست پایینیتو که خوندم یاد پارسال همین موقع خودم افتادم....
یخ کردم...

لالی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ

آره خوشگل من .درموردسختگیری درست میگی .مادربزرگ گیسوهمیشه میگفت:مشکل پسند آخرش پشکل پسنده!

ایدا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

مرسی بهم سر زدی.
موفق باشی.

مهدی پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

درسته که جوونیم اما دلامون پیره آخه همه روزامو تو تنهایی اسیره
درسته که می خندیم ولی با گریه شادیم به خاطر سرنوشت تو غصه ها افتادیم
آره میگن ما بهاریم اول و تازه کاریم ولی تو این روزگار دل خوشیی نداریم
یکی میگه بو میدی برای نسل دیروز اما چه طوری بگیم خسته شدیم از امروز
درسته که زنده ای داری نفس میکشی مرگ و شکستو با هم کم کم داری می کشی
سلام حرف نداشت امیدوارم که وبت روز به روز بهتر بشه مواظب خودت باش منم به روزم خوشحال میشم به کلبه تنهایی من هم سری بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد