در یکروز ۳تا پست نوشتن یکمی عجیبه ولی درعرض ۳ساعت یه جورایی اتفاق  غیر قابل پیش بینی به این شکل افتاد:

 

 

       

               همه چی واقعا تموم شد

دیگه نه به من اس م اس بده،نه پ م ،نه باهام کاری داشته باش،ما باهم هیچ ربطی نداریم.من دیگه نمی خوامت

این اخرین جمله ای بود که امروز ساعت ۱۸:۱۳ برام نوشت.گفتم مطمئنی.گفت:اره،۱۰۰٪اصلا شک نکن،همون یک ذره تردیدی هم که داشتم دیگه ندارم.منو فراموش کن.دیگه نمیخوامت.

باشه عزیزم.دیگه کاری بهت ندارم و میرم پی زندگی خودم.ولی یادت باشه که خودت خواستی که برم.

 

                              

نظرات 2 + ارسال نظر
ا ی د ا جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

مبارکه به سلامتی ! چه خوب شد که رفت نه؟ حالا میتونی زندگیه جدیدی رو شروع کنی بهتر از قبل.
کاشکی اینایی رو که واسه تو میگم خودمم میتونستم باور کنم!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ

baraye manam hamin etefagh oftad vali sa@ 10:30 sobh khili sakhteh midonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد