دوست دارم!!!!؟

میگه با تو که هستم بیشترخوشم چون دوست دارم  ،اما شواهد چیز دیگه ای رونشون میده

میگه دوست دارم ولی از شنیدن صدات بیزارم

میگه دوست دارم ولی وقتی بهم تلفن  میزنی انگار یک مزاحم تلفن کرده

میگه دوست دارم ولی حاضر نیستم بخاطرت ۵ دقیقه از خوابم بگذرم

میگه دوست دارم ولی می خوام فقط خوش باشم ،اصلا دوستی یعنی فقط خوشی

میگه دوست دارم پس اگه من خطایی کردم اشکال نداره ولی اگه تو بکنی محکوم به مرگی

میگه دوست دارم ولی هروقت عشقم بکشه باهات بهم میزنم و اگه خواستم شاید باهات اشتی کنم

میگه دوست دارم ولی به دوستام اجازه میدم هرجور که دوست دارن باهات برخورد کنند

میگه دوست دارم ولی باید فکر کنم ببینم از بین کارها و ادمهای دیگه میتونم تورو انتخاب کنم یا نه شاید یک وقت خر شدم و انتخابت کردم

میگه دوست دارم....

میشه یکی برام واژه قشنگ دوست داشتن رو تعریف کنه؟؟؟؟شاید تعریف من از دوست داشتن اشتباه باشه و اون درست فکر میکنه

 البته ناگفته نماند:بی انصافی نباشه بیچاره خیلی کارهاهم کرده که با تعریف من سازگاره و فکر کردم دوسم داره ولی بالاییهارو نمیتونم با تعریفم سازگار کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکمو ببینی .
نگاه اولت بر من اثر کرد
نگاه دومت دیوانه ام کرد
نگاه سومت عاشق ترم کرد
نگاه آخرت خاکسترم کرد
زیبا بود و عالی بود منتظرت هستم موفق باشی
یا حق

مهدی ذکریازاده جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.nsan.blogsky.com

تو همانی که می اندیشی
موفق باشید

ایدا جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:05 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

خب هرکسی منظورش یه چیزه. بهتره از خودش بخوای برات معنیش کنه. ازش بخوای بهت بگه منظورشو نه اینکه خودت برداشت کنی از حالاتش. میدونی آخه بعضیا خودشونم نمیدونن دوست داشتن ینی چی ! و نمیدونن کی باید ازش استفاده کنن!

[ بدون نام ] جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام ازگیل خانومی ...... من دوستتم..آروم باش...آروم :)

دوست قدیمی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ

تعریف مردها و زنها از دوست داشتن متفاوت هست...چی کار میشه کرد.شاید باید ما هم همونجوری دوستشون بداریم ولی می دونم که ما نمتونیم مثل اونا باشیم!

talieh یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.darlling.blogsky.com

salam
azizam be nazare man in doost dashtan nist

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد